Bästa vänner!?

0kommentarer

Hur kan man veta exat vems ens allra bästa vän är? Jag t.ex. har tre underbara bästa vänner...men dom gillar inte att jag gillar den killen igen.. så då kanske dem inte är mina ''riktiga bästa vänner''? Dem säger att jag är värd någon bättre och jag ser inte de dom ser, jag ser en underbar kille som gillar mig (tror jag det verkar så för han är hur söt mot mig som det bara kan bli) och jag förstår inte varför dem kan stötta mig :( Om jag nu blir tillsammans med kommer dem inte vella vara vänner med mig? Och om inte så är dem inte mina vänner! Vänner ska vara söttade, trogna och lita på en! Men dem säger att han är ett svin och jag förstår inte! Men jag kan sanmtidigt inte tänka mig ett liv utan dem :( 
 
Hur tycker ni att en bästa kompis ska vara? 
 

Kommentera

Publiceras ej