Kan man vara perfekt?

0kommentarer

Nej! Det kan man inte, alla har något som dem inte är helt ''perfekt''. Alla är perfekta på sitt eget vis ;) 
Jag tycker att alla är perfekta! Jag dömmer ingen, men vissa gör de! Och dem kan jag inte förstå det ända dem gör är att trycka ner personer som inte kan säga ifrån! 
 Jag önskar bara att mobbing kan sluta! Jag är Friendsare och i min vardag hör jag många fula ord till utsatta personer och jag förstår inte varför dem gör de! Men det är inte vårat jobb som barn att stoppa mobbing det är dem vuxna! Men vi är dem som ser och hör allt så om du ser någon som blir mobbad säg till en lärare! Det kan kännas som att man skvallrar men det gör man inte! Tänk hur den personen som är utastat känner sig! Varje dag ha en klump i magen för att man inte vet vad som kommer hända under dagen. Jag slulle tycka det var hemskt! 

Kommentera

Publiceras ej