Man kanske är lite kär ändå...

0kommentarer

Nu har vi börjat skolan igen och det är så jobbigt att gå upp tidigt! Men jag har ett ännu större problem! Jag kan vara kär i en kille som jag absolut inte får gilla (enligt mina kompisar är han ett svin) och jag vet inte hur jag ska göra. Om jag säger att jag gillar honom till dem så kanske dem blir as sura, och jag kan inte göra någon sur utan att få skuldkänslor :( Men killen är det finaste jag vet! Nr jag sitter på skåpen i skolan hjälper han mig ner så ett sjuk romantikts sätt, han lyfter mig från bennen och saka sänker ner mig och när jag tittar in i hans stora bruna ögon hoppar nästan mitt hjäta över ett slag! Jag kan fortsätta men det kan bli lite tråkigt :P Men det var den killen som dissade mig innan lovet :( Och de korossade bokstavligen mitt hjärta! Jag kunde inte sluta tänka på de! Det var det värsta som hänt mig! Jag önskar ibland att jag kunde börja om och bara ha stannat kvar den dagen då jag och några andra hade stannat kvar i skolan och plugga! Då skulle han ha möte med läraren (utveklings samtal) och han väntade på sin mamma själv och låg på en bänk och jag skulle hämta mitt sud... och då ville han ha en kram och han ville inte resa sig upp så jag la mig på honom och kramde honom! Och jag blev rädd och sa att jag var tvungen att gå och jag fattar inte hur jag kunde gå! Ibland gråter jag för jag inte vet hur jag ska göra! Hur ska jag välja? Jag vet att mina vänner är inte riktiga om dem inte är med i mitt beslut men... jag vill inte att dem ska lämna mitt liv! Men jag ÄLSKAR honom så mycket att det gör ont! Varje dag jag ser honom så pirrar det i magen och han får mig alltid att skratta :( Hoppas att det löser sig! 
 
OM NI HAR NÅGRA TIPS KAN NI VÄLL KOMMENTERA! SNÄLL! 

Kommentera

Publiceras ej