Misstag bra eller dåligt?

0kommentarer

Misstag är något som alla gör även den bästa. Vissa misstag är större än andra. Mitt störsa misstag i livet var 2012 då jag skickade bilder på mina bröst till en kille jag gillade och han skickade på sin mage... nu så inser jag att det var ett stort misstag efter som vi inte gillar varandra längre och han värgrar ta bort dem vilket gör mig as sur! Varför kan man inte göra de? Om han nu inte gillar inte gillar mig varför ska ha ha bilderna kvar!? Men jag tror jag vet, han vill jävlas och ha något att ''hota'' med om jag gör något! Men jag ska fan inte låta han trycka ner mig! 
 Vad är era misstag? Alla har ett :) 
 Men jag tycket misstag är bra för då vet man att man inte ska göra om de ;) Så gör misstag det är ingen skam över de! 
 

Kommentera

Publiceras ej