Singel eller kär?

1kommentarer

Nu om du är kär i en kille/tjej så var inte rädd över att berätta för en persoen. Jag gjorde det misstaget att jag väntade förlänge. Men om nu han/hon inte gillar dig så går inte världen under för det! Det finns flera fiskar i havet som man säger. Jag vet hur det känns att den man gillar inte gillar en till backa :( Det som var jobbigats var nog att jag skrev till honom flera gånger att jag gillade honom och han svarade att han gillade mig med, men han var såa feg och vågade inte prata med mig och han höll på med en annan tjej för att göra mig avis men då slutade jag gilla honom för att min komips sa att jag är värld mycket bätter vilket var snart. Och jag vet man kan inte sluta drömma om honom/henne eller tänka ''om jag skulle ha gjort så....'' jag vet det var det svårtaste jag någonsin gjort i mitt liv. 
 

1 kommentarer

Sonja

05 Jan 2013 11:18

Hej jag har också varit i den sittsen :( En kille i min klass dissade mig för någon annan :(((

Kommentera

Publiceras ej